اس ام اس تنهایی
تاريخ : یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, | 13:5 | نويسنده : amir m five

نون و پنير و چايي ، قصه ي آشنايي ،الهي ياد نگيري ، هرگز تو بي وفايي ،روي گلهاي نرگس ، با يه مداد قرمز ،هزار دفعه نوشتم ؛ زندگي بي تو هرگز !زيباترين حکت دوستي به ياد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن . . .وقتي از دوري تو تموم ميشه تحملم / توي دلم داد ميزنم خيلي دوست دارم گلم . . .بياييدکمترخطوط قلبمان را اشغال نکنيم. شايد خداپشت خط باشدشوقي، که چو گل دل شکفاند، عشق استذهني، که رموز عشق داند، عشق استمهري، که تو را از تو رهاند، عشق استلطفي، که تو را بدو رساند، عشق استز تلخي سکوتت من چه بگويم / همان بهتر که از غم ها نگويمتو کاري کرده اي با بي وفايي / دگر از عشق خود با کَس نگويم . . .ما زاده شده ايم که دوست بداريم کساني که بر قلبمان زخم ايجاد نمودند .ابرچشمم به هواي رخ تو بارانيستمثل درياي دلت ديده من طوفانيستيک نظر کردي ودل گشت اسيرت اينکپشت مژگان دو چشمت دل من زندانيستديـگـــر نه اشـکـــهايــم را خــواهـي ديــدنه التـــمـاس هـــايم راو نه احســـاســاتِ ايــن دلِ لـعـنـتـي را…به جـــايِ آن احســـاسي که کُـــشـتـيدرخـتـي از غــــرور کـاشـتم…دلم مي خواهد در آرامش آغوشت طولاني بميرم !اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس ارديبهشت ماه ??سازگلهاي دلم آهنگ توست / يار بي رنگ غزل هم رنگ توسترفتي اماجان چشمانت بگو / حس نکردي يک نفردل تنگ توست . . .؟هر نُتي که از عشق سخن بگويدزيباستحال سمفوني پنجم بتهوون باشديا زنگ تلفني که در انتظار صداي توست . . .رفتنت آغاز ويرانيست حرفش را نزن / ابتداي يک پشيمانيست حرف را نزن / گفته بودي چشم بردارم از چشمانتو / چشمهايم بي تو بارانيست حرفش را نزن .کتاب آغوشتسوره ي لب هايتآيه ي بوسه هايتآنچنان پاي بندم به اين کيشکه هزار شيطان نمي توانندلحظه ايذره ايايمانم را سست کنند . . .تو همان نيمه گمشده ي مني که مدتها به انتظار آمدنش نشسته بودمتو همان انتظاري، که در نهايت به آن رسيدم…محو تماشاي توام ، بي خيال دنيا ،چشمان زيباي تو را ميبينمدوستي شوخي سرد آدمهاست بازي شيرين گرگم به هواست واسهکشتن غرور من و تو دوستي توطئه ثانيه هاستسلامتي اوني که خنده هاي بي وقفشحجابي به روي قلب آکنده از غمشه. . .——-*——-اين يه تار موي تو هست که به دنيا نميدمحتي اون شپش وسطشو !چه کنم دست خودم نيست که عاشقشده امروز و شب محو تماشاي شقـايق شده امديگر از عقربـه و ثانيـه ها بيزارمچه کنم مضحکه ي چشم دقايق شده امبا خيال تو بسر بردن اگر هست گناه با خبر باش که من غرق گناهم همه شب!دوست خوب پادشاه بي تاج و تختيست که بر دل حکومت ميکند ، سلام پادشاه !اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس ارديبهشت ماه ??به قلبم نشستي نگفتم چرا / دلم را شکستي نگفتم چرايکي خواب شبهاي من را ربود / چو ديدم تو هستي نگفتم چرا . . .ترسم از روز سياهي است بيايي و چه سودرفته باشم وبداني که چه دير آمده اي . . .دلم برايت تنگ شده است ، چه از طول ، چه از عرض و چه از ارتفاع ، ميدانم تقصير تو نيست ، قطعا تقصير اشکال هندسي ست .چه فرقي دارد ، شهر ما خانه ي ما باشد يا نباشد ؟ وقتي تو نه در شهر ما هستي و نه در خانه ي ما !اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس ارديبهشت ماه ??در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت مي انديشم اي بود و نبود من !من در سرزميني زندگي ميکنم که به آدم عاشق ميگن کودن و احمقو به آدم هفت خط ميگن مرد زندگي. . .بي تو اما عشق بي معناست ، مي داني ؟دستهايم تا ابد تنهاست ، مي داني ؟آسمانت را مگير از من ، که بعد از توزيستن يک لحظه هم ، بي جاست ، مي داني ؟اس ام اس عاشقانه ، اس ام اس ارديبهشت ماه ??سازگلهاي دلم آهنگ توست / يار بي رنگ غزل هم رنگ توسترفتي اماجان چشمانت بگو / حس نکردي يک نفردل تنگ توست . . .؟به کلبه ي کوچک قلبم دعوتت مي کنمتا بداني در اجاق سرد دل چيزي جز ياد تو نمي سوزد.. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: