دختران وپسران در آموزشگاه‌های خصوصی چه می کنند ؟+ تصاوی
تاريخ : شنبه 24 تير 1391برچسب:, | 16:45 | نويسنده : amir m five

  

از تبلیغات فانتزی این گونه موسسات که بگذریم در بسیاری از موارد مشاهده شده که اشخاصی با پوشش غیر اخلاقی به عنوان رزورشن و یا منشی در این آموزشگاه ها مشغول به فعالیت هستند که جدای از حقوق و مزایای ماهانه، وجهی برای تهیه لوازم آرایشی و پوشش های نامناسب شان از سوی موسسان این آموزشگاه ها دریافت می کنند تا با جلب توجه بیشتر، باعث جذب مشتری شوند. 

 

به گفته برخی از کارشناسان اجتماعی این تحرکات برای جلب مشتری و تحریک جوانان برای شرکت در کلاس های آموزشگاه مربوطه صورت می گیرد و آثار مخرب آن امروزه به وضوح در بین شبکه های اجتماعی قابل مشاهده است.

همچنین، محتوای برگزاری این کلاس ها نشان دهنده بی توجهی مسئولین فرهنگی و اجتماعی به نحوه تدریس از سوی استادان غیر متعهد و القای تفکرات ضد اسلامی، ملی گرایی، کاپیتالیسمی و ترویج ناسیونالیسمی حکایت دارد. 

 

این نکته حائز اهمیت است که در طول برگزاری این کلاس ها، رویا پروری از طریق به تصویر کشیدن زندگی های اروپایی- آمریکایی به جوانان دیکته می شود که این اقدام علاوه بر اینکه سوق دادن جوانان به سمت تفکرات، زندگی عادی آنان را تحت تاثیر قرار می دهد. 

 

جالب تر آنکه کتاب هایی که در این آموزشگاه ها تدریس می شود دارای محتوایی غیر اخلاقی از قبیل خیانت به بنیاد خانواده، دزدی، جنایت و رفتار های نامشروع، استفاده از مشروبات الکلی و ترویج برگزاری مهمانی های شبانه در آن گنجانده شده است و جالب آنجاست این کتاب در داخل کشور چاپ شده و به راحتی توسط فروشگاه های فرهنگی عرضه می شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: